Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingových činností ve vybraném podniku

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá analýzou marketingových činností ve společnosti Porsche Hradec Králové, autorizovaném dealeru vozů ŠKODA. Nejprve se věnuje vymezení pojmů, které jsou z hlediska marketingových činností důležité a jsou stěžejní pro praktickou aplikaci. Následně představuje zkoumanou společnost, její strategický marketing a složky marketingového mixu, dále analyzuje konkurenceschopnost podniku a dopad eventů na prodejnost. Závěr práce je věnován výběru marketingových nástrojů vhodných ke změně a návrhu nových možností jejich užívání.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D37618

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, komunikace, marketingový mix, propagace, reklama, konkurence, marketing, communication, marketing mix, promotion, advertising, competition

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced