Analýza marketingových činností ve vybraném podniku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá analýzou marketingových činností ve společnosti Porsche Hradec Králové, autorizovaném dealeru vozů ŠKODA. Nejprve se věnuje vymezení pojmů, které jsou z hlediska marketingových činností důležité a jsou stěžejní pro praktickou aplikaci. Následně představuje zkoumanou společnost, její strategický marketing a složky marketingového mixu, dále analyzuje konkurenceschopnost podniku a dopad eventů na prodejnost. Závěr práce je věnován výběru marketingových nástrojů vhodných ke změně a návrhu nových možností jejich užívání.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D37618
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, komunikace, marketingový mix, propagace, reklama, konkurence, marketing, communication, marketing mix, promotion, advertising, competition