Mobilní OpenGL ES aplikace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šilar, Zdeněk
dc.contributor.author Navrátil, Petr
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:09:41Z
dc.date.available 2018-06-14T06:09:41Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-09
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70875
dc.description.abstract V této práci je nejprve popsán Operační systém Android a následně je popsáno OpenGL ES API pro práci s 2D a 3D grafikou. Jsou také vysvětleny důležité pojmy a popsány klíčové třídy a metody. Následně je realizována demonstrační aplikace pro Operační systém Android, která umožňuje vykreslit 2D a 3D objekty a využívá techniky pro práci s texturami, světelnými zdroji, kamerou a animacemi. cze
dc.format 51 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Java cze
dc.subject OpenGL ES cze
dc.subject Android cze
dc.subject mobilní aplikace cze
dc.subject 2D/3D grafika cze
dc.subject Java eng
dc.subject OpenGL ES eng
dc.subject Android eng
dc.subject mobile application eng
dc.subject graphics eng
dc.subject 3D object eng
dc.title Mobilní OpenGL ES aplikace cze
dc.title.alternative OpenGL ES mobile application eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated In this work, the Android Operating System is first described, followed by the OpenGL ES API for 2D and 3D graphics. Key concepts and key classes and methods are also explained. Subsequently, a demonstration application for the Android Operating System is implemented, which allows to draw 2D and 3D objects and uses techniques for working with textures, light sources, camera and animations. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D38354
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence V práci byla vytvořena mobilní aplikace pro OS Android, která demonstruje možnosti grafické knihovny Open GL ES. Aplikace obsahuje demonstraci reálné 2D animace, 3D animace s texturami a ukázku práce se zdroji světla. Výsledek kontroly plagiátorství ukázal na shodu větší než 25% u 20 souborů ze 100 souborů. Jedná se o konfigurační soubory, zdrojové texty startovacích aktivit nebo často požívaných open source knihoven třetích stran. Vedoucí vyhodnotil, že je práce původní a nejedná se o plagiát. cze
dc.identifier.stag 36091


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet