dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Hamerník, Dan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:09:30Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:09:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
dc.identifier |
práce dosud není ve studovně dostupná |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70860 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na využití herních enginů při edukativním procesu v terciálním vzdělávání. V práci jsou rozebírány didaktické principy a výukové metody vhodné pro výuku herních enginů včetně jejich přínosů v terciálním vzdělávání a praxi. Část práce je věnovaná rešerši a analýze výuky herních enginů v zahraničí a tuzemsku. Přílohou práce jsou vyhotovené podklady pro výuku herních enginů optimalizovanou pro využití v terciálním vzdělávání v zemích EU. |
cze |
dc.format |
81 |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 04.06.2021 Game engines in Modern Education |
|
dc.subject |
didaktika |
cze |
dc.subject |
výukové metody |
cze |
dc.subject |
herní enginy |
cze |
dc.subject |
počítačové hry |
cze |
dc.subject |
Unity 3D |
cze |
dc.subject |
didactics |
eng |
dc.subject |
teaching methods |
eng |
dc.subject |
game engines |
eng |
dc.subject |
video games |
eng |
dc.subject |
Unity 3D |
eng |
dc.title |
Game engines in Modern Education |
cze |
dc.title.alternative |
Game engines in Modern Education |
eng |
dc.title.alternative |
Herní enginy v moderní výuce |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on use of game engines in tertiary education. Didactic principles and teaching methods appropriate for teaching game development are discussed, including their benefits in tertiary education, both for theory and practice. Major part of the thesis is devoted to research and analysis of teaching game development abroad and in the Czech Republic. Attached to this thesis, you will find an optimized workflow for teaching game development in tertiary education for countries of the European Union. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
dosud nepřidělena |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Práce provádí rešerši v oblasti herních enginů a vývoje počítačových her, vč. analýzy výuky herních enginů v zahraničí. Dále práce reflektuje moderní trendy v evýuce počítačových her. Práce je obsáhlá , vznikly na jejím základě vědecké publikace indexované také v mezinárodních databázích, včetně databáze Scopus. Práce je psána v anglickém jazyce a byla kladně zhodnocena rodilým mluvčím Paulem Charlesem Hooperem.
Komise po prověření v IS STAG zhodnotila práci jako původní a nejedná se o plagiát.
Komise navrhuje práci na ocenění za vynikající tvůrčí výsledky dle článku 3, písm. b) Stipendijního řádu Univerzity Pardubice. |
cze |
dc.identifier.stag |
31068 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |