Game engines in Modern Education

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brožek, Josef
dc.contributor.author Hamerník, Dan
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:09:30Z
dc.date.available 2018-06-14T06:09:30Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-11
dc.identifier práce dosud není ve studovně dostupná
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70860
dc.description.abstract Práce je zaměřena na využití herních enginů při edukativním procesu v terciálním vzdělávání. V práci jsou rozebírány didaktické principy a výukové metody vhodné pro výuku herních enginů včetně jejich přínosů v terciálním vzdělávání a praxi. Část práce je věnovaná rešerši a analýze výuky herních enginů v zahraničí a tuzemsku. Přílohou práce jsou vyhotovené podklady pro výuku herních enginů optimalizovanou pro využití v terciálním vzdělávání v zemích EU. cze
dc.format 81
dc.format 81
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 04.06.2021 Game engines in Modern Education
dc.subject didaktika cze
dc.subject výukové metody cze
dc.subject herní enginy cze
dc.subject počítačové hry cze
dc.subject Unity 3D cze
dc.subject didactics eng
dc.subject teaching methods eng
dc.subject game engines eng
dc.subject video games eng
dc.subject Unity 3D eng
dc.title Game engines in Modern Education cze
dc.title.alternative Game engines in Modern Education eng
dc.title.alternative Herní enginy v moderní výuce cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on use of game engines in tertiary education. Didactic principles and teaching methods appropriate for teaching game development are discussed, including their benefits in tertiary education, both for theory and practice. Major part of the thesis is devoted to research and analysis of teaching game development abroad and in the Czech Republic. Attached to this thesis, you will find an optimized workflow for teaching game development in tertiary education for countries of the European Union. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature dosud nepřidělena
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Práce provádí rešerši v oblasti herních enginů a vývoje počítačových her, vč. analýzy výuky herních enginů v zahraničí. Dále práce reflektuje moderní trendy v evýuce počítačových her. Práce je obsáhlá , vznikly na jejím základě vědecké publikace indexované také v mezinárodních databázích, včetně databáze Scopus. Práce je psána v anglickém jazyce a byla kladně zhodnocena rodilým mluvčím Paulem Charlesem Hooperem. Komise po prověření v IS STAG zhodnotila práci jako původní a nejedná se o plagiát. Komise navrhuje práci na ocenění za vynikající tvůrčí výsledky dle článku 3, písm. b) Stipendijního řádu Univerzity Pardubice. cze
dc.identifier.stag 31068
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet