Simulační model dvounápravové hybridní posunovací lokomotivy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Lenoch, Václav cze
dc.contributor.author Mašek, Zdeněk cze
dc.date.accessioned 2018-02-27T03:10:20Z
dc.date.available 2018-02-27T03:10:20Z
dc.date.issued 2017 cze
dc.identifier.isbn 978-80-7560-085-1 cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70046
dc.description.abstract Článek popisuje simulační SW vytvořený v prostředí MATLAB Simulink pro analýzu energetických toků v trakčním pohonu lokomotiv s diesel-elektrickým přenosem. Výsledky simulací porovnávají konvenční vozidlo s hybridním vozidlem na předem nadefinovaných pracovních cyklech, zaměřené na obsluhu vleček a manipulace s vozy. Cílem simulací bylo ověření vhodné strategie řízení a dimenzování pohonného řetězce pro dosažení efektivního využití vozidla, tím snížení provozních nákladů. cze
dc.format p. 8 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Současné problémy v kolejových vozidlech 2017 : sborník příspěvků z XXIII. konference s mezinárodní účastí cze
dc.rights open access cze
dc.subject Lokomotiva cze
dc.subject posunovací cze
dc.subject simulační cze
dc.subject SW cze
dc.subject hybridní cze
dc.subject pohon cze
dc.subject tok energie cze
dc.subject účinnost cze
dc.subject strategie cze
dc.subject řízení cze
dc.subject diesel cze
dc.subject elektrický cze
dc.subject akumulátor cze
dc.subject locomotive eng
dc.subject shunting eng
dc.subject simulation eng
dc.subject SW eng
dc.subject hybrid eng
dc.subject drive eng
dc.subject energy flow eng
dc.subject efficiency eng
dc.subject strategy eng
dc.subject management eng
dc.subject diesel eng
dc.subject electric eng
dc.subject battery. eng
dc.title Simulační model dvounápravové hybridní posunovací lokomotivy cze
dc.title.alternative SIMULATION MODEL OF A TWO-SHIFT HYBRID SHUNTING LOCOMOTIVE eng
dc.type ConferenceObject cze
dc.description.abstract-translated The paper describes simulation software developed in MATLAB Simulink for analysis of energy flows in the traction drive locomotives with diesel-electric transmission. The simulation results are compared with a con-ventional vehicle to a hybrid vehicle predefined work cycles focused on operate of sidings and handling of cars. The aim of the simulations was to verify the suitable control strategy and dimensioning of the drive chains in order to achieve effective utilization of the vehicle, thereby reducing operating costs. eng
dc.event Současné problémy v kolejových vozidlech 2017 : XXIII. konference s mezinárodní účastí (20.09.2017 - 22.09.2017, Pardubice) cze
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus published cze
dc.project.ID FV10724/Hybridní lokomotiva a elektronická optimalizace energetiky jejího provozu cze
dc.identifier.obd 39879938 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet