Motor oil testing on buses with emission standard EURO VI with HI-eSCR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Hurtová, Ivana cze
dc.date.accessioned 2018-02-27T03:02:37Z
dc.date.available 2018-02-27T03:02:37Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.isbn 978-80-7582-009-9 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/69985
dc.description.abstract This article focuses on monitoring of results of measured samples of motor oil on buses which use HI-eSCR (High Efficiency SCR) engine technology with regards to following the Euro VI regulations. It is a system of highly effective selective catalytic reduction the technology of which the engine uses for optimal combustion and reduction of CO2 emissions while maintaining higher performance and higher torque. The cleaning is fully performed by the process of subsequent adjusting of exhaust gases behind the engine with low excessive heat on the solid particles filter without the exhaust gas recirculation. eng
dc.format p. 205-212 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Univerzita obrany v Brně eng
dc.relation.ispartof Deterioration dependability diagnostics eng
dc.rights pouze v rámci univerzity cze
dc.subject motor oil eng
dc.subject change interval eng
dc.subject lubricant analysis eng
dc.subject emission standard eng
dc.subject AdBlue eng
dc.subject SCR-Selective Catalytic Reduction eng
dc.subject motorový olej cze
dc.subject výměnný interval cze
dc.subject analýza maziv cze
dc.subject emise cze
dc.subject AdBlue cze
dc.subject SCR-Selektivní katalytická redukce cze
dc.title Motor oil testing on buses with emission standard EURO VI with HI-eSCR eng
dc.title.alternative Testování motorového oleje na autobusech emisní normy EURO VI s technologií HI-eSCR cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento článek se zabývá monitorováním výsledků měřených vzorků motorového oleje u autobusů, které s ohledem na plnění nařízení Euro VI využívají motory technologie HI-eSCR (High Efficiency SCR). Jedná se o systém vysoce účinné selektivní katalytické redukce, jehož technologií dosahuje motor optimálního spalování a snižování emisí CO2 při zachování většího výkonu a vyššího točivého momentu. Čištění je plně zajišťováno procesem následné úpravy výfukových plynů za motorem při nízké tepelné zátěži filtru pevných částic, bez recirkulace výfukových plynů (EGR). cze
dc.event Deterioration dependability diagnostics 2017 (10.10.2017 - 11.10.2017, Brno) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.obd 39879411 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet