Measurement Methods of Internal Stress in Continuous Welded Rail

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Vnenk, Petr cze
dc.contributor.author Culek, Bohumil cze
dc.date.accessioned 2018-02-27T03:00:24Z
dc.date.available 2018-02-27T03:00:24Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.isbn 978-80-01-06297-5 eng
dc.identifier.issn 2336-5382 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/69967
dc.description.abstract This paper deals with the problem of internal rail stress estimation. It is based on a detailed research of contemporary situation in the field, presents basic outlines of the problem and sums up the major research areas and their possible applications in the current state of railway infrastructure management. The directions are divided into four categories in the paper: Displacement Methods, Rail Shifting Methods, Methods Based on Acoustoelastic Effect and Methods Based on Magnetoelastic Effect. Particular methods, both scientific and industrial, are presented in their section respectively. Every method that is presented within the scope of this paper is briefly described and its advantages and disadvantages are mentioned. In the end, potential of application of some of the presented methods in the practical use is discussed. eng
dc.format p. 91-96 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher České vysoké učení technické v Praze eng
dc.relation.ispartof Acta Polytechnica CTU Proceedings eng
dc.rights open access eng
dc.subject rail eng
dc.subject stress eng
dc.subject measurement eng
dc.subject CWR eng
dc.subject temperature eng
dc.subject kolejnice cze
dc.subject napětí cze
dc.subject měření cze
dc.subject bezstyková kolej cze
dc.subject teplota cze
dc.title Measurement Methods of Internal Stress in Continuous Welded Rail eng
dc.title.alternative Metody měření vnitřního napětí v bezstykové kolejnici cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento článek se zabývá problémem určení vnitřního napětí v kolejnici. Je založen na detailní rešerši současné situace v této oblasti, presentuje základní charakteristiku problému a shrnuje hlavní výzkumné oblasti a jejich možné využití v současném stavu správy železniční infrastruktury. Výzkumné směry jsou v článku rozděleny do čtyř kategorií: Metody založené na posunu průřezu kolejnice, metody založené na posunu kolejnice, metody založené na akustoelastickém jevu a metody založené na magnetoelastickém jevu. Jednotlivé metody presentované v rozsahu tohoto článku jsou stručně popsány a dále jsou zmíněny jejich výhody a nevýhody. Závěrem je diskutován potenciál některých presentovaných metod v praktickém využití. cze
dc.event Modernization of Railway - IRICoN 2017 (10.05.2017 - 10.05.2017, Praha) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus preprint eng
dc.identifier.doi 10.14311/APP.2017.11.0091 eng
dc.relation.publisherversion https://ojs.cvut.cz/ojs/index.php/APP/article/view/4464 eng
dc.identifier.obd 39879321 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet