dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Peterová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:23:50Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:23:50Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69311 |
|
dc.description.abstract |
This diploma thesis deals with online social media called YouTube and its role in secondary school students life. The thesis is divided into two main parts. The aim of the theoretical part is to introduce key aspects of the thesis, such as lifelong learning, interest as a source of motivation and YouTube as a modern medium used in informal learning of English language. Practical part deals with multiple-case study of secondary school students and their relationship to YouTube as a learning material. |
eng |
dc.format |
99 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
YouTube |
cze |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
informální vzdělávání |
cze |
dc.subject |
zájem |
cze |
dc.subject |
YouTube |
eng |
dc.subject |
lifelong learning |
eng |
dc.subject |
informal learning |
eng |
dc.subject |
interest |
eng |
dc.title |
YouTube in Learning English as a Foreign Language: Learners' Stories |
cze |
dc.title.alternative |
Role YouTube v učení se anglickému jazyku: příběhy učení |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2017-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá internetovým serverem zvaný YouTube a jeho roli při samoučení se anglického jazyka u studentů středních škol. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako je celoživotní vzdělávání, zájem jako aspekt motivace a YouTube jako moderní médium využívané v rámci informálního učení se anglickému jazyku. Praktická část představuje případovou studii, které se zúčastnilo patnáct studentů středních škol. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36723 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
32093 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |