dc.contributor.advisor |
Vít, Marek |
|
dc.contributor.author |
Málek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:23:44Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69307 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor paper deals with the use of internet websites to develop listening skills of English language learners. The theoretical part focuses on communicative competence. Next, it presents the concept of listening as a skill and lists various types of listening. The third chapter of the theoretical part deals with the use of computers and the Internet as modern didactic means. The last chapter of the theoretical part examines the learner in the context of curricular documents. The practical part of the thesis establishes a checklist of criteria for evaluating websites that are designed to develop listening skills in English. Subsequently, these criteria are used to evaluate such websites. |
eng |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poslech |
cze |
dc.subject |
internetové stránky |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
rast |
cze |
dc.subject |
listening |
eng |
dc.subject |
websites |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
checklist |
eng |
dc.title |
Evaluation of Websites for Development of Listening Skills |
eng |
dc.title.alternative |
Hodnocení internetových stránek pro rozvoj poslechu |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2017-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetových stránek pro rozvoj poslechových dovedností studentů angličtiny. Teoretická část je zaměřena na komunikační kompetenci. Dále se věnuje poslechovým dovednostem a uvádí jednotlivé typy poslechu. Třetí kapitola teoretické části se zabývá využitím počítačů a internetu jakožto moderních didaktických prostředků. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na studenta v kontextu kurikulárních dokumentů. Praktická část práce navrhuje seznam kritérií pro hodnocení stránek, které se zaměřují na rozvoj poslechových dovedností studentů angličtiny. Posléze jsou tato kritéria použita k hodnocení těchto internetových stránek. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36748 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
33937 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |