Evaluation of Websites for Development of Listening Skills

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vít, Marek
dc.contributor.author Málek, Jan
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:23:44Z
dc.date.available 2017-09-19T08:23:44Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69307
dc.description.abstract This bachelor paper deals with the use of internet websites to develop listening skills of English language learners. The theoretical part focuses on communicative competence. Next, it presents the concept of listening as a skill and lists various types of listening. The third chapter of the theoretical part deals with the use of computers and the Internet as modern didactic means. The last chapter of the theoretical part examines the learner in the context of curricular documents. The practical part of the thesis establishes a checklist of criteria for evaluating websites that are designed to develop listening skills in English. Subsequently, these criteria are used to evaluate such websites. eng
dc.format 70 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject poslech cze
dc.subject internetové stránky cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject rast cze
dc.subject listening eng
dc.subject websites eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject checklist eng
dc.title Evaluation of Websites for Development of Listening Skills eng
dc.title.alternative Hodnocení internetových stránek pro rozvoj poslechu cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2017-08-28
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetových stránek pro rozvoj poslechových dovedností studentů angličtiny. Teoretická část je zaměřena na komunikační kompetenci. Dále se věnuje poslechovým dovednostem a uvádí jednotlivé typy poslechu. Třetí kapitola teoretické části se zabývá využitím počítačů a internetu jakožto moderních didaktických prostředků. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na studenta v kontextu kurikulárních dokumentů. Praktická část práce navrhuje seznam kritérií pro hodnocení stránek, které se zaměřují na rozvoj poslechových dovedností studentů angličtiny. Posléze jsou tato kritéria použita k hodnocení těchto internetových stránek. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D36748
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 33937
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet