dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Eichlerová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:22:05Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:22:05Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-08-17 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69203 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci je vytvoření marketingové strategie a komunikačního mixu Uni-W. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky tvorby marketingové strategie, marketingového mixu, komunikačního mixu a modelu STDC. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace projektu v konkrétním marketingovém prostředí a návrh marketingové strategie a komunikačního mixu projektu Uni-W pro budoucí období. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
tvorba marketingové strategie |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
model STDC |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
creation of marketing strategy |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
model STDC |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation is to suggest marketing strategy and communication mix of Uni-W for next period. The theoretical part of thesis takes in information about creating marketing strategy, marketing mix, communication mix and model STDC. The working part is aimed at analysis of project and proposal of marketing strategy and communication mix for project Uni-W for next period. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36897 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci. Cílem práce byla analýza marketingové strategie s navržením strategie a komunikačního mixu vlastního podnikatelského záměru.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky:1) Autorka práce může seznámit komisi se způsobem personálního zajištění navržené strategie.2) Kterou z metod komunikace, uvedených ve vaší práci, můžete označit za nejpřínosnější pro tento typ projektů? Jakým způsobem byste zlepšila provázanost marketingových cílů projektu se stávajícím komunikačním mixem?Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
28757 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |