dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Bobková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:22:04Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:22:04Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69201 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu. |
cze |
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce je přístupná bez omezení. |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
segmentace trhu |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
market segmentation |
eng |
dc.subject |
SEO |
eng |
dc.title |
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal of marketing strategy with using internet marketing tools |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2017-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first chapter focuses on a more detailed specification of basic marketing terms. The next chapter is devoted to internet marketing, explaining several basic tools of internet marketing. Selected company is characterized in the last chapter, including designing the most suitable marketing strategy using the tools of internet marketing. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37061 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s výsledky svojí diplomové práce. Cílem práce bylo analyzovat problematiku internetového marketingu, vzájemně porovnat možnosti reklamních systémů a navrhnout nejvhodnější strategii propagace vybrané společnosti na internetu.
Autorka u obhajoby může uvést, jaká je vazba mezi marketingovým mixem a komunikačním mixem a vysvětlit, proč ve své práci s pojmem komunikační mix nepracuje. Pokud má autorka práce zpěnou vazbu od zkoumaného podniku, může uvést, která doporučení navrhovaná v diplomové práci budou v praxi aplikována a zda podnik vnímá návrh autorky jako "nejvhodnější strategii propagace". |
cze |
dc.identifier.stag |
28653 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |