Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Bobková, Martina
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:22:04Z
dc.date.available 2017-09-19T08:22:04Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69201
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu. cze
dc.format 63 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce je přístupná bez omezení. cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject segmentace trhu cze
dc.subject SEO cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject internet marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject market segmentation eng
dc.subject SEO eng
dc.title Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu cze
dc.title.alternative Proposal of marketing strategy with using internet marketing tools eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina
dc.date.accepted 2017-09-11
dc.description.abstract-translated This dissertation deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first chapter focuses on a more detailed specification of basic marketing terms. The next chapter is devoted to internet marketing, explaining several basic tools of internet marketing. Selected company is characterized in the last chapter, including designing the most suitable marketing strategy using the tools of internet marketing. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37061
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s výsledky svojí diplomové práce. Cílem práce bylo analyzovat problematiku internetového marketingu, vzájemně porovnat možnosti reklamních systémů a navrhnout nejvhodnější strategii propagace vybrané společnosti na internetu. Autorka u obhajoby může uvést, jaká je vazba mezi marketingovým mixem a komunikačním mixem a vysvětlit, proč ve své práci s pojmem komunikační mix nepracuje. Pokud má autorka práce zpěnou vazbu od zkoumaného podniku, může uvést, která doporučení navrhovaná v diplomové práci budou v praxi aplikována a zda podnik vnímá návrh autorky jako "nejvhodnější strategii propagace". cze
dc.identifier.stag 28653
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet