dc.contributor.advisor |
Čermák, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Stránská, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-30T10:13:58Z |
|
dc.date.available |
2017-06-30T10:13:58Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68959 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na informovanost studentů o pěstounské péči. Teoretická část obsahuje vysvětlení forem náhradní rodinné péče a blíže popisuje pěstounskou péči na přechodnou dobu. Dále se zabývá dávkami a zprostředkováním pěstounské péče a také vysvětluje pojem pěstoun. Ve výzkumné části jsou zpracovány výsledky dotazníkového šetření. Výzkumu se účastnili studenti 3. ročníků, oborů Porodní asistentka, Všeobecná sestra a Zdravotně-sociální pracovník. |
cze |
dc.format |
66 s. (72 081 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pěstounská péče |
cze |
dc.subject |
pěstounská péče na přechodnou dobu |
cze |
dc.subject |
dávky pěstounské péče |
cze |
dc.subject |
pěstouni |
cze |
dc.subject |
náhradní rodinná péče |
cze |
dc.subject |
foster care |
eng |
dc.subject |
foster care for a temporary period |
eng |
dc.subject |
foster care benefits |
eng |
dc.subject |
foster parents |
eng |
dc.subject |
substitute family care |
eng |
dc.title |
Informovanost vysokoškolských studentů o pěstounské péči |
cze |
dc.title.alternative |
Awareness of university students about foster care |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Faltová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2017-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on awareness of students about foster care. The theoretical part contains an explanation of substitute family care and further describes temporary foster care. Then follow up benefits and mediation of foster care and the thesis also explains the therm foster parents. In research part the results of survey are explained. The research was participate by students of 3rd grade, disciplines Midwife, General nurse and Health and Social Worker. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotně-sociální pracovník |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D36521 |
|
dc.thesis.degree-program |
Zdravotně sociální péče |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně minus
Hodnocení oponenta: výborně minus
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Uveďte prosím, jaké rozdíly spatřujete v použití technik sběru dat u kvalitativního a kvantitativního výzkumu.
2. V závěru Vaší práce (viz str. 58) uvádíte do souvislosti zvýšení informovanosti studentů o pěstounské péči a díky tomu i možné zmenšení počtu dětí v ústavní péči. Pokuste se prosím tuto souvislost objasnit.
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
33146 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |