Listening in English Classes: Learners' Perspective

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Procházková, Michaela
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:51:42Z
dc.date.available 2017-06-22T06:51:42Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-03-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68825
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with listening in English classes and the learners' perspective on the listening skill in the context of Czech elementary schools. In the theoretical part, the Framework Educational Programme for Basic Education and the foreign language section is mentioned as well as the Common European Framework of Reference for Languages, from which the communicative competences are discussed in the paper. Next, the listening skill and the different roles of listening and activities connected to listening are found in the paper. In the practical part, learners' perspective and opinions on listening are answered in the form of a questionnaire. eng
dc.format 68 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject poslech cze
dc.subject poslechové aktivity cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject pohled žáků cze
dc.subject listening eng
dc.subject listening activities eng
dc.subject communicative competences eng
dc.subject learners' perspective eng
dc.title Listening in English Classes: Learners' Perspective eng
dc.title.alternative Pohled žáků na výuku poslechu v hodinách anglického jazyka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Vít, Marek
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá poslechem v hodinách anglického jazyka a pohledem žáků na poslechovou dovednost v kontextu českých základních škol. Teoretická část se věnuje Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání a sekci pro cizí jazyk v něm zmíněnou. Následně je zmíněn Společný evropský referenční rámec, a to především v něm uvedené komunikační kompetence. V práci jsou dále vypsány různé role poslechu a aktivit, které jsou spojené s poslechem. V praktické části práce jsou předloženy výsledky dotazníku na téma pohled a názory žáků na poslech. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D35843
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 31456
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet