dc.contributor.advisor |
Tomek, Petr |
|
dc.contributor.author |
Šenkeřík, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:50:19Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:50:19Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68710 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřená na optimalizaci perkusního kladiva z projektu Centrum kompetence drážních vozidel (Simulace rázové zkoušky tahem), konkrétně konstrukčního celku kladivo. Toto kladivo umožní zjistit materiálové charakteristiky vzorku při přetržení vysokou rychlostí a tyto poznatky použít například v simulovaných crashtestech dopravních prostředků. V první části práce je popsána samotná funkce kladiva. V druhé části je popsán původní ideový návrh kladiva. V třetí části je popsána optimalizace. Optimalizované díly jsou ověřeny na mezní stav plasticity a případně únavy. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
optimalizace |
cze |
dc.subject |
perkusní kladivo |
cze |
dc.subject |
konstrukce |
cze |
dc.subject |
rázová zkouška tahem |
cze |
dc.subject |
optimization |
eng |
dc.subject |
percussive hammer |
eng |
dc.subject |
construction |
eng |
dc.subject |
impact tensile test |
eng |
dc.title |
Optimalizace konstrukčního celku "kladivo" pro perkusní kladivo |
cze |
dc.title.alternative |
Optimization of assembly "hammer" for percussion hammer |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on optimization of percussive hammer, from project by Center of competence of railroad vehicles (Simulation of impact tension pull test), specifically optimization of hammer assembly. This hammer allows to find out material characteristics of sample while broke in high speeds and use those findings for example in simulated crashtests of means of transport. How the percussive hammer works is described in the first part. The original ideological concept of the hammer assembly is described in the second part. The optimization is described in the third part. Optimized parts are checked on the ultimate strength state and fatigue. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D36196 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student prezentoval informace o optimalizaci konstrukčního celku " kladivo" pro perkusní kladivo. Prezentaci měl student přehledně připravenou s dostatečným počtem obrázků. Prezentace tak působila srozumitelně a přehledně. Projev studenta byl plynulý, srozumitelný a prezentaci nečetl. Student udržoval oční kontakt se zkušební komisí. Student nepřekročil doporučený čas obhajoby své diplomové práce. Student dobře reagoval na všechny dotazy k diplomové práci, kde prokázal své hluboké znalosti z dané problematiky a komisi převědčil, že dané problematice porozuměl. Student působil klidným a přesvědčivým dojmem. Komise se usnesla na úspěšné obhajobě. |
cze |
dc.identifier.stag |
30623 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |