Digitální knihovnaUPCE
 

Spokojenost zákazníků se službami vybraného železničního dopravce

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zaměřuje na zjišťování komplexní spokojenosti zákazníků se službami vybraného železničního dopravce České dráhy, a.s. na konkurenční relaci Praha Pardubice. Práce využívá metodu SERVQUAL, kdy zákazník porovnává očekávanou a skutečnou kvalitu služby. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu jsou navržena opatření, která mohou napomoci zlepšit situaci v oblasti kvality poskytovaných služeb.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D36342

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

zákazníci, spokojenost, služby, kvalita, průzkum, České dráhy, a.s., customers, satisfaction, services, quality, survey

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced