Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Čepová, Jana
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:10:43Z
dc.date.available 2017-06-22T06:10:43Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-05-12
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68503
dc.description.abstract Diplomová práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou firemní reputace, kdy je nejprve daný pojen definován a jsou rámcově popsány prostředky jejího budování. Navazující část teoretické části práce je věnována specifikaci public relations jako jednoho ze základních nástrojů marketingové komunikace firem sloužícího k vytváření pozitivní reputace u cílových skupin (tzv. stakeholderů). Praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických firem vůči externím stakeholderům ve třech vybraných podnicích chemického průmyslu v České republice. Výsledky jsou shrnuty formou zprávy z výzkumu. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou formulována doporučení pro zlepšení využití nástrojů public relations u externích stakeholdrů v rámci marketingové komunikace zkoumaných podniků. cze
dc.format 107 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní reputace cze
dc.subject image cze
dc.subject firemní identita cze
dc.subject nástroje public relations cze
dc.subject corporate reputation eng
dc.subject image eng
dc.subject corporate identity eng
dc.subject public relations eng
dc.title Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků cze
dc.title.alternative Use of public relations for building a positive reputation chemical industrial enterprises eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kábelová, Zuzana
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated Diploma thesis represents search of professional literature dealing with issues of corporate reputation, when the term is defined and the means of its construction are described in a framework. Following part of the theoretical part is devoted to specification of public relations as one of the basic instruments of marketing communication of companies serving to create a positive reputation for the target groups of stakeholders. The practical part of the thesis describes and summarizes the results of the primary qualitative research focused on the use of public relations tools for building a positive reputation of chemical companies towards external stakeholders in three selected chemical industry enterprises in the Czech Republic. The results are summarized in a research report. In conclusion, the information is discussed and recommendations are formulated to improve the use of public relations tools by external stakeholders in the marketing communications of the companies surveyed. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D36295
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.identifier.stag 33124
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet