dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
|
dc.contributor.author |
Daňková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:07:04Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:07:04Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68301 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je management kvality a jeho analýza v konkrétním podniku. První část této práce obsahuje teoretické řešení managementu jakosti v literatuře, vymezuje základní pojmy, popisuje historický vývoj kvality řízení, základní principy, řízení jakosti v jednotlivých etapách a definice norem řady ISO 9000. Praktická část obsahuje popis vybraného podniku, analýzu jeho managementu jakosti a hlavní poznatky a doporučení. |
cze |
dc.format |
45 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení |
cze |
dc.subject |
jakost |
cze |
dc.subject |
principy |
cze |
dc.subject |
etapy |
cze |
dc.subject |
nástroje |
cze |
dc.subject |
zlepšování |
cze |
dc.subject |
management |
eng |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
principles |
eng |
dc.subject |
phases |
eng |
dc.subject |
tools |
eng |
dc.subject |
improving |
eng |
dc.title |
Management jakosti |
cze |
dc.title.alternative |
Quality management |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is Quality management and its analysis in a choosen company. The first part contains a theoretical solution of Quality management in literature. It contains definitions of basics terms, description of historical progression, the basics principles, Quality management in individual phases and the definitions of ISO 9000 standards. The practical part contains description of the choosen company, the analysis of its Quality management and the main comments and recomendation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36098 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila se svou bakalářskou prací s názvem Management jakosti. Prvním cílem bylo obecně popsat problematiku managementu jakosti. Dalším cílem pak byl popis vybraného podniku a jeho managementu jakosti s příslušnou analýzou a vyvození hlavních poznatků a doporučení.Studentka dále odpověděla na otázky vedoucího práce: 1. Jaký stupeň jakosti považujeme z hlediska zákazníků za nejvyšší?2. Čím jsou způsobeny příznivé výsledky jakosti produktů zkoumaného podniku? |
cze |
dc.identifier.stag |
32025 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |