dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Olšák, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:58Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:58Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68285 |
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje historický vývoj a současné možnosti elektronického obchodování včetně porovnání s tradičními metodami obchodu. Důraz je kladen především na oblast internetového marketingu. V teoretické části jsou také popsány technologie využívané v e-commerce a legislativní požadavky kladené na firmy. Součástí je také úvaha nad budoucím vývojem elektronického obchodování. V praktické části jsou popsány možnosti aplikace jednotlivých forem e-commerce v reálném podniku. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
elektronické obchodování |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
e-commerce |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.title |
Elektronické obchodování |
cze |
dc.title.alternative |
E-commerce |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis outlines the historical development and current possibilities of e-commerce including a comparison to traditional methods of trade. Emphasis is placed on Internet marketing. The theoretical part describes the technology used in e-commerce and legislative requirements imposed on businesses. The work also includes reflections on future development. The practical part details the possibilities of application of various forms of e-commerce in a real company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36161 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student zpracoval bakalářskou práci na téma Elektronické obchodování.
Cílem práce bylo popsat možnosti menších obchodních subjektů v oblasti elektronického podnikání (legislativa, problematika nasazení a podpory elektronického podnikání). Nedílnou součástí je analýza stávající situace vybraného subjektu a návrhy změn při využití vybrané oblasti elektronického podnikání.
Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucí práce:
V závěru práce píšete, že práce by mohla být aplikovatelná obecně (v podnicích podobné velikosti). Měl jste na mysli použité metody nebo i vámi zvolené postupy? Je využito něco, co je charakteristické (z hlediska popisovaného problému) pouze pro podnik zaměřený na gastronomii? Dal jste vedení popisovaného podniku k dispozici své závěry? Pokud ano, tak co na ně říkali. A uvažují do budoucna něco z vašich doporučení využít?Kdy by podle vás bylo už rentabilní, a doporučil byste to vedení vámi popisovaného podniku, přijetí zaměstnance, který by se věnoval plně elektronickému obchodování.
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31714 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |