dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Melounová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:44Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:44Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68249 |
|
dc.description.abstract |
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou a využitím marketingového mixu v oblasti služieb u spoločnosti Skřivánek s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Praktická časť je zameraná na charakteristiku spoločnosti a analýzu nástrojov marketingového mixu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté odporučenia a stratégie vedúce k zlepšeniu. |
slo |
dc.language.iso |
slo |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služieb |
slo |
dc.subject |
marketingový mix |
slo |
dc.subject |
Skřivánek |
slo |
dc.subject |
produkt |
slo |
dc.subject |
cena |
slo |
dc.subject |
distribúcia |
slo |
dc.subject |
propagácia |
slo |
dc.subject |
ľudia |
slo |
dc.subject |
materiálne prostredie |
slo |
dc.subject |
procesy |
slo |
dc.subject |
Services marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
Skřivánek |
eng |
dc.subject |
product |
eng |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
place |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
people |
eng |
dc.subject |
physical evidence |
eng |
dc.subject |
processes |
eng |
dc.title |
Využitie marketingového mixu v oblasti služieb u zvolenej spoločnosti |
slo |
dc.title.alternative |
The usage of the marketing mix in the field of services at the chosen company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix in the field of services and its usage in the company Skřivánek s.r.o. Basic terms are characterized in the theoretical part of the bachelor thesis. The practical part is focused on the characteristics of the company and the analysis of particular tools of the marketing mix. Certain recommendations and strategies leading to an improvement are then suggested on the basis of the analysis. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36099 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Využití marketingového mixu v oblasti služeb u zvolené společnosti.
Cílem práce bylo analyzovat marketingový mix ve vybrané společnosti a na základě analýzy navrhnout vhodnou strategii.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce:
1) Který z nástrojů rozšířeného marketingového mixu se autorka domnívá, že je v rámci navržené strategie nejdůležitější a proč?
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31562 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |