dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Severová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:18Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:18Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68209 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma "Využití sociálních sítí na B2B trzích" je analyzovat a popsat využívání sociálních sítí na business trzích v rámci České republiky. V první části práce jsou nejprve popsány pojmy týkající se elektronického marketingu, průmyslového marketingu a sociálních médií. V druhé části je nejprve představena firma BARTH media, a. s. a přiblížena aktuální situace ve využívání sociálních sítí v rámci B2B trhů v České republice a v zahraničí. Práce obsahuje konkrétní doporučení a postupy pro zmiňovaný podnik. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
elektronický marketing |
cze |
dc.subject |
průmyslový trh |
cze |
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
electronic marketing |
eng |
dc.subject |
industrial market |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.title |
Využití sociálních sítí na B2B trzích |
cze |
dc.title.alternative |
Using social networks for B2B markets |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Školudová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The primary goal of this master´s thesis on the topic " Using social networks for B2B markets" is to analyze and describe using social networks for business markets in the Czech Republic. At the beginning of this thesis there are described terms of electronic marketing, industrial marketing and social media. In the second part is firstly introduced company BARTH media, a. s. and explained topical situation using social networks in business markets in the Czech Republic and abroad. Thesis includes specific advice and instructions for the mentioned company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D35832 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Využití sociálních sítí na B2B trzích.
Cílem práce bylo analyzovat a popsat využívání sociálních sítí na business trzích v rámci České republiky.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky:
1) Autorka práce může uvést, zda byli zástupci BARTH - media, a. s. seznámeni s návrhy autorky a popř. jaká byla jejich reakce.
2) Autorka práce mimo jiné navrhuje využít kalkulaci celoživotní hodnoty zákazníka (s. 62). Jaká vstupní data by do této kalkulace zahrnula?
3) Ve své práci uvádíte, že podniky v ČR dostatečně nevyužívají sociální média. Mohla byste sdělit osobní názor na tuto situaci, uvést jaké jsou důvody?
4) Která doporučení navrhovaná v diplomové práci budou v praxi aplikována?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31595 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |