dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Pluhařová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:13Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:13Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68198 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho implementací. Cílem práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku s následným navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru. V první části práce je teoretický popis základních marketingových termínů vč. marketingového mixu. Následuje analýza marketingového mixu konkrétního podniku. Poslední část práce je věnována navržení marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru, přičemž této části předchází marketingový průzkum, který je jeho podkladem. |
cze |
dc.format |
87 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
kavárny |
cze |
dc.subject |
nevidomí |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.subject |
cafe |
eng |
dc.subject |
blind |
eng |
dc.title |
Marketingový mix a jeho implementace |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix and implementation of the marketing mix |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the marketing mix and its implementation. The aim is to analyze the marketing mix of selected company, followed by designing the marketing mix of own business plan. In the first part there is a theoretical description of basic marketing terms, incl. the marketing mix. In the second part there is an analysis of the marketing mix of the specific company. The last part is devoted to designing the marketing mix of own business plan. This part is precedes by marketing research, which is its basis. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D35819 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala diplomovu práci na téma Marketingový mix a jeho implementace.
Cílem práce byla analýza marketingového mixu vybraného podniku s následkým navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky:
1) Autorka práce může uvést, jaké možnosti by mohla přinést navrhovanému podnikatelskému záměru partnerská spolupráce a zda se v dané lokalitě nabízí nějaké možnosti pro tuto spolupráci.
2) Uvažuje autorka práce o uskutečnění tohoto podnikatelského záměru v dohledné době (do 3 let) či o předání tohoto know how jiné osobě či osobám?
3) Jaká rizika lze identifikovat při implementaci marketingového mixu obecně?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31513 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |