dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Moravec, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:03:53Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:03:53Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-10 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68086 |
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje možnost využití herního enginu Unity při tvorbě popularizační hry Fakulty elektrotechniky a informatiky. V teoretické části práce je popsán obecný postup při tvorbě počítačové hry a možnosti dalšího využití herního enginu Unity. Práce se též zabývá tvorbou 3D modelu v CAD softwaru SketchUp a dále implementací tohoto modelu do herního enginu Unity. |
cze |
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SketchUp |
cze |
dc.subject |
Unity |
cze |
dc.subject |
3D modely |
cze |
dc.subject |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.subject |
počítačové hry |
cze |
dc.subject |
SketchUp |
eng |
dc.subject |
Unity |
eng |
dc.subject |
3D models |
eng |
dc.subject |
Faculty of Electricial Engineering and Informatics |
eng |
dc.subject |
computer games |
eng |
dc.title |
Popularizační hra Fakulty elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.title.alternative |
Faculty of Electrotechnics and Informatics PR game |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis describes the option of using the Unity game engine for creating a popularizing game of Faculty of Electricial Engineering and Informatics. The theoretical part of this work is focused on description of the universal process of making a computer game and other options of using the Unity game engine. The thesis also deals with making of 3D model in CAD software SketchUp and furthermore with the implementation of this model to the Unity game engine. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D35051 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo vymodelování budovy Fakulty elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice, jejich otexturování a vytvoření těchto prostor jako herního pole pro vlastní hru. Dle vedoucího práce autor vytvořil relativně rozsáhlé dílo postavené na herním engine Unity3D. Praktická část je zpracována odpovídajícími technikami. Navržené postupy i struktury jsou odpovídající požadavkům na moderní hru. Vlastní text práce je logicky strukturován. Praktická část práce je velice rozsáhlá, použité metody jsou korektní, výsledný software je korektní. Vedoucí práce a komise SZZ studentovi vytkli nestandardní formátování obsahu a chyby po stránce jazykové. Student reagoval na dotazy ke své práci ze strany vedoucího práce a komise SZZ. Komise SZZ ocenila náročnost práce, ale vzhledem k vytknutým nedostatkům se rozhodla ohodnotit práci stupněm výborně mínus. |
cze |
dc.identifier.stag |
32698 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |