dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Stránský, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:03:53Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:03:53Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-10 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68085 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategické počítačové hry v herním enginu Unity. V první části jsou popsány základní pojmy a nástroje použité při tvorbě hry. Následně jsou popsány obecné i praktické postupy, podle kterých byla hra vytvářena, a také popis vytvářené hry. Závěrečná část práce se zabývá praktickými problémy vzniklými při implementaci hry a popis funkcí, možností a podoby hry jako výsledného produktu. |
cze |
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
engine |
cze |
dc.subject |
Unity |
cze |
dc.subject |
asset |
cze |
dc.subject |
program |
cze |
dc.subject |
programovací jazyk |
cze |
dc.subject |
skript |
cze |
dc.subject |
hra |
cze |
dc.subject |
engine |
eng |
dc.subject |
Unity |
eng |
dc.subject |
asset |
eng |
dc.subject |
program |
eng |
dc.subject |
programming language |
eng |
dc.subject |
script |
eng |
dc.subject |
game |
eng |
dc.title |
Implementace strategické hry |
cze |
dc.title.alternative |
Strategic game implementation |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the creation of computer strategy game in Unity game engine. First part describes the basic terms and tools used for its creation. Next part desribes the general and practical procedures used for the game creation and a description of the game itself are introduced. Final part of the work deals with the practical problems arising from the implementation of the game and the description of the features, options and appearance of the game as the final product. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D36056 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo implementovat strategickou hru v herním engine Unity. Kromě vlastní implmentační dovednosti měl student prokázat schopnost analytického myšlení při přípravě hry za využití evolučních schémat. Dle vedoucího práce je praktická část postavena na herním engine Unity 3D. Vlastní programování probíhalo v prostředí Visual Studio a byl využit programovací jazyk C#. Student výborně reagoval na dotazy a připomínky vedoucího, předsedy i členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
32697 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |