dc.contributor.author |
Nachtigall, Petr
|
cze |
dc.date.accessioned |
2017-05-11T11:02:36Z |
|
dc.date.available |
2017-05-11T11:02:36Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
cze |
dc.identifier.issn |
1801-674X |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67488 |
|
dc.description.abstract |
Článek navazuje na předchozí autorovu publikaci o přínosech zavedení ETCS z pohledu brzdných křivek. V tomto článku se autor zabýval srovnáním Baseline 2 s Baseline 3 z pohledu možnosti nastavení OBU na vozidle. Byly zjištěny parametry, které jsou rozdílné a ovlivňují délku brzdné křivky. U těchto parametrů byla provedena jejich simulace a výsledky jsou prezentovány v tomto článku. |
cze |
dc.format |
p. 131-137 |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.relation.ispartof |
Perner´s Contacts, volume 11, issue: 1 |
cze |
dc.rights |
open access |
cze |
dc.subject |
ETCS |
cze |
dc.subject |
mobilní část ETCS |
cze |
dc.subject |
brzdná křivka |
cze |
dc.subject |
ETCS |
eng |
dc.subject |
OBU (on-board Unit) |
eng |
dc.subject |
braking curve |
eng |
dc.title |
VLIV NASTAVENÍ MOBILNÍ ČÁSTI ETCS NA BRZDNOU KŘIVKU |
cze |
dc.title.alternative |
EFFECT OF SETTING OF ETCS ON-BOARD UNIT ON BRAKING CURVE |
eng |
dc.type |
article |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The paper follows on previous author’s paper about effects of ETCS on braking curves. In this paper are compared two Baselines (2 and 3) from the angle of set-up of OBU. There are some parameters which are different and they have influence of the braking curve. The simulation of those parameters has been done and results are presented in this paper. |
eng |
dc.peerreviewed |
yes |
cze |
dc.publicationstatus |
postprint |
cze |
dc.relation.publisherversion |
http://pernerscontacts.upce.cz/42_2016/Nachtigall.pdf |
|
dc.identifier.obd |
39876695 |
cze |