VLIV NASTAVENÍ MOBILNÍ ČÁSTI ETCS NA BRZDNOU KŘIVKU

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Nachtigall, Petr cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T11:02:36Z
dc.date.available 2017-05-11T11:02:36Z
dc.date.issued 2016 cze
dc.identifier.issn 1801-674X cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67488
dc.description.abstract Článek navazuje na předchozí autorovu publikaci o přínosech zavedení ETCS z pohledu brzdných křivek. V tomto článku se autor zabýval srovnáním Baseline 2 s Baseline 3 z pohledu možnosti nastavení OBU na vozidle. Byly zjištěny parametry, které jsou rozdílné a ovlivňují délku brzdné křivky. U těchto parametrů byla provedena jejich simulace a výsledky jsou prezentovány v tomto článku. cze
dc.format p. 131-137 cze
dc.language.iso cze cze
dc.relation.ispartof Perner´s Contacts, volume 11, issue: 1 cze
dc.rights open access cze
dc.subject ETCS cze
dc.subject mobilní část ETCS cze
dc.subject brzdná křivka cze
dc.subject ETCS eng
dc.subject OBU (on-board Unit) eng
dc.subject braking curve eng
dc.title VLIV NASTAVENÍ MOBILNÍ ČÁSTI ETCS NA BRZDNOU KŘIVKU cze
dc.title.alternative EFFECT OF SETTING OF ETCS ON-BOARD UNIT ON BRAKING CURVE eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated The paper follows on previous author’s paper about effects of ETCS on braking curves. In this paper are compared two Baselines (2 and 3) from the angle of set-up of OBU. There are some parameters which are different and they have influence of the braking curve. The simulation of those parameters has been done and results are presented in this paper. eng
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.relation.publisherversion http://pernerscontacts.upce.cz/42_2016/Nachtigall.pdf
dc.identifier.obd 39876695 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet