dc.contributor.advisor |
Voltr, Petr |
|
dc.contributor.author |
Langr, Bohuslav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-01-23T10:58:24Z |
|
dc.date.available |
2017-01-23T10:58:24Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-03 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/66886 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá rozborem vypružení motorového M27.0 v současném i původním stavu. Součástí práce je návrh nových pružin primárního vypružení. |
cze |
dc.format |
49 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
motorové vozy |
cze |
dc.subject |
vypružení |
cze |
dc.subject |
šroubovité pružiny |
cze |
dc.subject |
frekvence |
cze |
dc.subject |
railcars |
eng |
dc.subject |
suspension |
eng |
dc.subject |
helical springs |
eng |
dc.subject |
frequency |
eng |
dc.title |
Konstrukční úprava vypružení motorového vozu řady M27.0 |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of current state and proposal of design modifications of suspension of the railcar M27.0 |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lata, Michael |
|
dc.date.accepted |
2017-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with analysis of current and original state of suspension of the railcar M27.0. The work contains my own design of new prime helical springs. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D35562 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu své bakalářské práce, zodpověděl dotazy z posudků a reagoval na doplňující otázky členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
30304 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |