Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Marek, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Obolecký, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-01-23T10:57:48Z |
|
dc.date.available |
2017-01-23T10:57:48Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2016-12-08 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/66866 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována tvorbě českého malíře Zdeňka Sýkory zejména jeho liniím. Jsou popsány základní principy tvorby jeho linií, které jsou tvořeny hladce navazujícími oblouky určenými náhodně generovanými parametry (doba života linie, směry, délka tečny, počáteční bod a tloušťka čáry). V první části autor studuje principy Sýkorovy tvorby. Následně se zabývá vytvořením počítačové aplikace, která dokáže zkonstruovat Sýkorovy obrazy podle tzv. partitur. Část diskuze shrnuje všechny poznatky, které autor práce shromáždil při tvorbě napodobenin originálních obrazů. |
cze |
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
digitální umění |
cze |
dc.subject |
náhoda ve výtvarném umění |
cze |
dc.subject |
Sýkora, Zdeněk |
cze |
dc.subject |
linie |
cze |
dc.subject |
doba života linie |
cze |
dc.subject |
digital arts |
eng |
dc.subject |
random in the visual arts |
eng |
dc.subject |
Sýkora, Zdeněk |
eng |
dc.subject |
line |
eng |
dc.subject |
lifetime of line |
eng |
dc.title |
Linie Zdeňka Sýkory |
cze |
dc.title.alternative |
Zdenek Sykora's Lines |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-01-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is devoted to creation of the Czech artist Zdeněk Sýkora, specifically his lines. The guiding principle of the creation of his lines is explained. Lines are created by smoothly connecting arcs which are described by randomly generated parameters (the lifetime of line, directions, length of tangent, starting point and line weight). In the first part, the author studies Sýkora´s principles of his artworks. Then he deals with creation of software that can construct Sýkora´s paintings according to so-called scores. The discussion part summarises all the knowledge which the bachelor work author has collected when he was creating imitations of the original paintings. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D35585 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
V práci byly popsány principy, které používal český výtvarník Zdeněk Sýkora při tvorbě Linií. Cílem práce bylo naprogramovat aplikaci, která umožní rekonstruovat vybrané dílo Zdeňka Sýkory z jeho partitury a která dokáže na základě simulace náhodných čísel vytvářet podle Sýkorových principů díla jiná. Bakalářská práce byla vypracována na výborné úrovni. Komise hodnotila práci jako mimořádně kvalitní. |
cze |
dc.identifier.stag |
31092 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|