Abstrakt:
Článek se zabývá investováním do nemovitostí, které jsou určeny nejen pro seniorskou populaci. Cílem článku je poukázat na podnikatelské a investiční možnosti spojené s investicemi do nemovitostí. Podpořit možné podnikatelské aktivity zacílené nejen na seniory. Hlavní problém, který se na trhu realit objevuje, je nezachycení demografické změny trendu v populaci a nevyužití podnikatelského potenciálu, který seniorský segment generuje. V příspěvku jsou dále navržena možná řešení pro podnikatelské využití potenciálu spojeného s investicemi do nemovitostí, které jsou rozděleny do dvou oblastí. První oblast se týká investic do zařízení pouze pro seniorskou generaci, druhá oblast nabízí investice i pro jiné skupiny občanů, které jsou v populaci zastoupeny. Dále jsou zde uvedeny modelové příklady při investování do malometrážních bytových jednotek, kvůli jejich širokému využití při pronajímaní nejen seniorům. V článku jsou použity metody komparace, analýzy, syntézy a logického myšlení.