Feedback in teaching and learning English: focus on the role of the learner

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Zahálková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-09-23T05:14:28Z
dc.date.available 2016-09-23T05:14:28Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65857
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the feedback provided in English lessons in Czech elementary school. The paper is divided into two parts. In the theoretical part functions of feedback are summarized and general principles of providing feedback are described. The main focus is on the role of the learner in feedback in terms of English language acquisition. The research in the practical part is conducted in the form of observations that are subsequently discussed in comparison to information from the theoretical part. cze
dc.format 53 s., 4 s. příloh
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject feedback cze
dc.subject assessment cze
dc.subject second language acquisition cze
dc.subject learning and teaching English cze
dc.subject second language learner cze
dc.subject zpětná vazba eng
dc.subject hodnocení eng
dc.subject osvojování cizího jazyka eng
dc.subject výuka anglického jazyka eng
dc.subject student cizího jazyka eng
dc.title Feedback in teaching and learning English: focus on the role of the learner cze
dc.title.alternative Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka: zaměření na roli žáka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2016-08-29
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá zpětnou vazbou poskytovanou v hodinách angličtiny v rámci základní školy v České republice. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje funkce zpětné vazby a obecné principy pro její poskytování. Zaměřuje se především na roli žáka ve zpětné vazbě při osvojování anglického jazyka. Výzkumné šetření v praktické části je provedeno formou strukturovaného pozorování, jehož výsledky jsou následně diskutovány v porovnání s informacemi shrnutými v teoretické části. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D35350
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 25449
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet