dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Zahálková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-23T05:14:28Z |
|
dc.date.available |
2016-09-23T05:14:28Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65857 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the feedback provided in English lessons in Czech elementary school. The paper is divided into two parts. In the theoretical part functions of feedback are summarized and general principles of providing feedback are described. The main focus is on the role of the learner in feedback in terms of English language acquisition. The research in the practical part is conducted in the form of observations that are subsequently discussed in comparison to information from the theoretical part. |
cze |
dc.format |
53 s., 4 s. příloh |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
feedback |
cze |
dc.subject |
assessment |
cze |
dc.subject |
second language acquisition |
cze |
dc.subject |
learning and teaching English |
cze |
dc.subject |
second language learner |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
eng |
dc.subject |
hodnocení |
eng |
dc.subject |
osvojování cizího jazyka |
eng |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
eng |
dc.subject |
student cizího jazyka |
eng |
dc.title |
Feedback in teaching and learning English: focus on the role of the learner |
cze |
dc.title.alternative |
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka: zaměření na roli žáka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2016-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá zpětnou vazbou poskytovanou v hodinách angličtiny v rámci základní školy v České republice. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje funkce zpětné vazby a obecné principy pro její poskytování. Zaměřuje se především na roli žáka ve zpětné vazbě při osvojování anglického jazyka. Výzkumné šetření v praktické části je provedeno formou strukturovaného pozorování, jehož výsledky jsou následně diskutovány v porovnání s informacemi shrnutými v teoretické části. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35350 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
25449 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |