dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Bajerová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-23T05:11:11Z |
|
dc.date.available |
2016-09-23T05:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65703 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá riziky problémového chování dětí ve školním prostředí. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část pojednává o základních východiscích dané problematiky, tedy o problémovém chování a poruchách chování dětí. V neposlední řadě pak o prostředí, které ovlivňuje vznik a prohlubování problémového chování dětí. Výzkumná část se stává z výzkumného šetření za použití Q-metodologie, která je založena na tom, že respondent má subjektivně rozhodnout o důležitosti výroků jemu předložených a zabývajících se danou tématikou. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
problémové děti |
cze |
dc.subject |
problémové chování |
cze |
dc.subject |
poruchy chování |
cze |
dc.subject |
výchovné prostředí |
cze |
dc.subject |
Q-metodologie |
cze |
dc.subject |
problem children |
eng |
dc.subject |
problem behavior |
eng |
dc.subject |
behavior disorders |
eng |
dc.subject |
educational environment |
eng |
dc.subject |
Q-methodology |
eng |
dc.title |
Rizika problémového chování u dětí ve školním prostředí |
cze |
dc.title.alternative |
Risks of Problem Behavior of Children in School Enviroment |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2016-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the risk of problem behavior of children in school enviroment. The work is divided into theoretical part and research section. The theoretical part describe the basic phenomena of this area, like is the problem behavior and behavior disorders of children and the environment which can influence causes of problem behavior in children. Research section include the research which using the Q-methodology where the respondent have to subjectively decide about the importance of statements from these issues. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34991 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
30453 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |