Study discipline:Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Abstract:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku budování pozitivní image u zákazníků a u dodavatelů ve vybraných potravinářských podnicích. Na základě rešerše odborné literatury je nejprve vymezen pojem image, včetně jeho charakteristik a definic. Následující kapitola je věnována firemní identitě, firemní filozofii a prostředkům firemní identity. Tyto prvky mají zásadní vliv na tvorbu pozitivní image podniku. V závěru teoretické části práce jsou charakterizovány zainteresované skupiny veřejnosti, u nichž je v zájmu podniku vytvářet pozitivní povědomí a image. Mluvíme o skupinách tzv. primárních a sekundárních stakeholderů.
Navazující praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na budování pozitivní image vůči zákazníkům a dodavatelům ve dvou potravinářských podnicích působících v České republice. Výsledky byly shrnuty formou zpráv z výzkumu v každém ze zkoumaných podniků. Závěrem jsou informace zjištěné výzkumem zanalyzovány a jsou formulována doporučení.