Inkluze a socializace dětí z etnických minorit na vybrané základní škole

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Viková, Lada
dc.contributor.author Bártová, Aneta
dc.date.accessioned 2016-09-02T04:23:12Z
dc.date.available 2016-09-02T04:23:12Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65468
dc.description.abstract Práce je věnována problematice inkluze a socializace dětí z etnických minorit na vybrané základní škole. Teoretické ukotvení spočívá v diskurzu multikulturalismu a interkulturalismu a jejich přesahy do pedagogiky. Cílem práce je zjistit, jak zavedení těchto diskurzů do pedagogiky ovlivnilo socializaci a inkluzi dětí z etnických minorit do školního kolektivu. Dalším úkolem je zjistit, zda se již popsané kulturní modely stále projevují ve vzdělávání. Hlavním zdrojem práce je vlastní terénní výzkum realizovaný na základní škole v krajském městě od října 2015 do dubna 2016. cze
dc.format 62 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject inkluze cze
dc.subject socializace cze
dc.subject etnické minority cze
dc.subject multikulturalismus cze
dc.subject interkulturalismus cze
dc.subject inclusion eng
dc.subject socialisation eng
dc.subject ethnic Minorietes eng
dc.subject multiculturalism eng
dc.subject interculturalism eng
dc.subject multikulturní výchova a vzdělávání cze
dc.subject interkulturní vzdělávání cze
dc.subject multicultural education eng
dc.subject intercultural education eng
dc.title Inkluze a socializace dětí z etnických minorit na vybrané základní škole cze
dc.title.alternative Inclusion and Socialisation from ethnic Minorities at a Chosen Elementary School eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Hloušková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-08-29
dc.description.abstract-translated The thesis concentrates on the problematics of inclusion and socialisation of children from ethnic minorities on a chosen elemantary school. The theoretical anchoring is based on a discourse of multiculturalism and interculturalism and their overlap into pedagogy. The thesis aims to find how the implemetation of these discourses into pedagogy influenced the socialization and the inclusion of children from ethnic minorities into the school's collective. The major source of the thesis is own field survey that was carried out on a primary school in county town from October 2015 till April 2016. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34921
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.identifier.stag 30871
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet