dc.contributor.advisor |
Novák, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Kolář, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:53:07Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:53:07Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-03 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65153 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací dvou přípravků s frekvenčním měničem a sinusovým filtrem pro účely měření na asynchronním motoru. V práci je obsažen popis dílčích částí měniče, brzdící jednotky a sinusového filtru a dále nastavení parametrů měniče pro přizpůsobení pohonu dané aplikaci, tj. řízení z ovládací krabičky prostřednictvím analogových a digitálních vstupů. V další části je rozebrána konstrukce přípravků a elektrické zapojení. Po dokončení byla provedena měření s různými nastaveními měniče a porovnání vlastností pohonu se zapojeným sinusovým filtrem mezi měnič a motor. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
frekvenční měnič |
cze |
dc.subject |
sinusový filtr |
cze |
dc.subject |
asynchronní motor |
cze |
dc.subject |
frekveční řízení |
cze |
dc.subject |
nastavení měniče |
cze |
dc.subject |
variable-frequency drive |
eng |
dc.subject |
sinusoidal filter |
eng |
dc.subject |
asynchronous motor |
eng |
dc.subject |
frequency controlled drive |
eng |
dc.subject |
inverter settings |
eng |
dc.title |
Laboratorní pracoviště pro frekvenční řízení asynchronního motoru |
cze |
dc.title.alternative |
Laboratory workplace for asynchronous motor frequency control |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the proposal and realization of two products known as the variable frequency drive and sinusoidal filter for measuring purposes on the asynchronous motor. The thesis contains a description of major components of the inverter, braking unit, sinusoidal filter and parameter settings for engine adaptations to specific applications i.e. control over analog and digital inputs. Next part of the thesis describes the construction of products and circuit diagrams. After the completion of several measurement series with different settings, the comparison of engine properties with connected sinusoidal filters between the inverter and motor were made. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D34480 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
30718 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |