dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Beránek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:48:31Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:48:31Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-05-12 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64908 |
|
dc.description.abstract |
Problematika této bakalářské práce se zabývá porovnáním střelby v realitě oproti střelbě v herním enginu Unity a také implementací střelby v tomto herním enginu.
Implementace střelby je demonstrována na bojovém vozidle. Na začátku této práce jsou vypsány základní pojmy, základy balistiky a popis střelby v herním enginu. Zbytek práce se zabývá konkrétní implementací. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
engine |
cze |
dc.subject |
raycast |
cze |
dc.subject |
skript |
cze |
dc.subject |
programy |
cze |
dc.subject |
programovací jazyky |
cze |
dc.subject |
projektil |
cze |
dc.subject |
fyzika |
cze |
dc.subject |
balistika |
cze |
dc.subject |
engine |
eng |
dc.subject |
raycast |
eng |
dc.subject |
script |
eng |
dc.subject |
programs |
eng |
dc.subject |
programming languages |
eng |
dc.subject |
projectile |
eng |
dc.subject |
physics |
eng |
dc.subject |
balistics |
eng |
dc.title |
Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra |
cze |
dc.title.alternative |
Making Simulator combat vehicles using hybrid simulation kernel |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The issue of this thesis presents a comparison of shootings in reality compared to shooting in the game engine Unity and the implementation of shootings in the game engine . Implementation shooting is demonstrated on an armored vehicle. At the beginning of this work are listed basic terms, a description of the shooting and ballistics in the game engine . The rest of the work deals with the concrete implementation . |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D34661 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.identifier.stag |
31099 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |