dc.contributor.author |
Zemánková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-20T09:17:50Z |
|
dc.date.available |
2016-06-20T09:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64743 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá aktivizačními metodami ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol.
Tyto metody mají posloužit nejen k lepšímu pochopení problematiky v tomto předmětu, ale
také k zvýšení zájmu žáků. Teoretická část se zabývá jednotlivými typy aktivizačních metod,
které jsou vhodné pro využití v předmětu matematika. V praktické části bylo využito mých
dosavadních zkušeností ve výuce tohoto předmětu. Žáci byli seznámeni s těmito metodami a
následně je hodnotili v dotazníku, který je v této práci vyhodnocen. |
cze |
dc.format |
50 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
aktivizační metody |
cze |
dc.subject |
matematika |
cze |
dc.subject |
diskuze |
cze |
dc.subject |
didaktické hry |
cze |
dc.subject |
prezentace |
cze |
dc.subject |
activating teaching methods |
eng |
dc.subject |
mathematics |
eng |
dc.subject |
discussion |
eng |
dc.subject |
didactic games |
eng |
dc.subject |
presentation |
eng |
dc.title |
Využití aktivizačních metod ve výuce matematiky na
2. stupni základních škol |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final paper deals with using activating teaching methods in lessons od mathematics in higher classes of elementary schools. Not only should these methods help pupils understand the subject, but they should increase pupils' interest in mathematics as well. The theoretical part discusses individual types of activating teaching methods suitable for elementary-school mathematics. The practical part reports on my current experience in teaching mathematics. Pupils were introduced to these methods and consequently they evaluated the methods in a questionnaire whose data are assessed in this paper. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34063 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |