Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Adamcová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:40:38Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:40:38Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64534 |
|
dc.description.abstract |
Studentka v teoretické části charakterizuje pojmy spojené s kázní a kázeňské problémy, se kterými se můžeme setkat. V praktické části studentka charakterizuje výzkumný problém, který bude zkoumat pomocí kvalitativního výzkumu, pomocí rozhovorů, které bude provádět s dětmi několika věkových kategorií na běžné základní škole, aby mohla následně porovnat rozdíly ve vnímání kázně. Cílem bude zjištění, jaký je pohled na kázeň a sebekázeň v dnešních školách, ne z pohledu rodičů, dospělých, ale dětí. |
cze |
dc.format |
49 s. |
|
dc.format.extent |
1266236 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
kázeň |
cze |
dc.subject |
kázeňské problémy |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
discipline |
eng |
dc.subject |
discipline problems |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.title |
Kázeň a sebekázeň dětí v dnešních školách z pohledu dětí |
cze |
dc.title.alternative |
Discipline and Self-Discipline of Children at Present-Day Schools from Their Own Perspective |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis deals with characterization of terms connected with discipline and its violations. This thesis intends to closely describe the relations among pupils of one class on one hand and between pupils and their teacher on the other. The analytic part focuses on one particular problem, which will be studied through qualitative research and interviews with pupils of different age at one of Czech primary schools. The main aim of this thesis is to describe the pupils view of discipline, its violations and self-discipline in contemporary schools. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33995 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
30552 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|