dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
|
dc.contributor.author |
Janků, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:39:42Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:39:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64505 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá vztahy romských dětí s neromskými v prostředí praktické školy a vlivem pedagogů na vztahy mezi dětmi. Zaměřuje se především na faktory, kterými jsou tyto vztahy utvářeny a dále reprodukovány do jejich společenství. Jako metodologie je užito především zúčastněného pozorování, rozhovory s učiteli a neformální rozhovory s dětmi. Snaží se odpovědět na otázku: "Jaká je vzájemná interakce romských a neromských dětí v prostředí praktické školy?" |
cze |
dc.format |
56 s. |
|
dc.format.extent |
1473660 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
sociálně znevýhodněné prostředí |
cze |
dc.subject |
praktická škola |
cze |
dc.subject |
interakce |
cze |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
socially disadvantaged background |
eng |
dc.subject |
practical school |
eng |
dc.subject |
interaction |
eng |
dc.title |
Interakce romských dětí s neromskými v prostředí praktické školy |
cze |
dc.title.alternative |
Interaction of Roma and non-Roma children in the practical school |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Andrš, Zbyněk |
|
dc.date.accepted |
2016-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with interaction of Roma and non-Roma children in the practical school and with influence of teachers on the relationship among children. It focuses primarily on the main factors by which are these relations created and further reproduced in their communities. As for methodology, primarily is used participant observation, interviews with teachers and informal interviews with children. It tries to answer the question: "What is the interaction of Roma and non-Roma children in the practical school?" |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34028 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.identifier.stag |
30912 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |