dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Benešová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:38:46Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:38:46Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-08-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64475 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis deals with the issue of learner autonomy in English language learning. It is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part describes ways of learner autonomy development within and outside of the Czech educational system. Also it aims to identify factors that influence learner autonomy development. The empirical part is a case study of a selected elementary school class. The aim was to describe how various factors influence learner autonomy development and how learner autonomy is developed in the particular class. The findings of the study are analysed with respect to the theoretical basis. |
eng |
dc.format |
81 s. |
|
dc.format.extent |
3491241 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
autonomie žáka |
cze |
dc.subject |
případová studie |
cze |
dc.subject |
cíl vzdělávání |
cze |
dc.subject |
english language teaching |
eng |
dc.subject |
learner autonomy |
eng |
dc.subject |
case study |
eng |
dc.subject |
aim of education |
eng |
dc.title |
Learner Autonomy |
eng |
dc.title.alternative |
Autonomie žáka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce je věnována tématu autonomie žáka ve výuce anglického jazyka. Dělí se na teoretickou a empirickou část. Teoretická část popisuje způsoby rozvoje autonomie žáků v rámci i vně českého vzdělávacího systému. Rovněž se soustředí na identifikaci faktorů, které ovlivňují rozvoj žákovy autonomie. Empirická část je případová studie vybrané třídy základní školy. Jejím cílem bylo popsat, jak různé faktory ovlivňují rozvoj autonomie žáků a jak je autonomie rozvíjena v dané třídě. Výsledky studie jsou analyzovány s ohledem na teoretická východiska. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34373 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
25429 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |