Marketingový průzkum trhu vybraného produktu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Rusiňáková, Diana
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:31:55Z
dc.date.available 2016-06-09T12:31:55Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-04-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64296
dc.description.abstract Práce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první. Závěr obsahuje shrnutí výsledků z praktické části a celkové zhodnocení tohoto průzkumu. cze
dc.format 55 s.
dc.format.extent 1109663 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject průzkum trhu cze
dc.subject produkty cze
dc.subject trh cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject products eng
dc.subject market eng
dc.title Marketingový průzkum trhu vybraného produktu cze
dc.title.alternative Marketing research for selected product eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2016-06-02
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are applied. The conclusion summarizes all the results from the practical part and evaluates the outcomes. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D34223
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.identifier.stag 28789
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet