dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Sixtová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:31:42Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:31:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64282 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie a marketingových nástrojů ve stavební firmě David Sixta, s.r.o. a také zařazení nových marketingových technologií. V první části se práce věnuje teoretickým pojmům, které jsou spojeny s marketingem, tvorbou marketingové strategie a novými možnostmi marketingu. Druhá část práce je věnována charakteristice zvolené firmy, marketingovým analýzám a sběru dat pro následné navržení marketingové strategie. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.format.extent |
2007152 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Using of new technologies for the design of marketing strategy for chosen company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this Bachelor thesis is analysis of marketing strategy and marketing tools in the building company David Sixta, s.r.o. and inclusion of new marketing technologies. The first part of the thesis is devoted to theoretical terms that are connected with marketing, creation of marketing strategy and new possibilities of marketing. The second part is devoted to characteristic of chosen company, marketing analysis and collecting of data for the design of marketing strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D34203 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.identifier.stag |
28717 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |