Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Sixtová, Michaela
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:31:42Z
dc.date.available 2016-06-09T12:31:42Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-04-26
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64282
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie a marketingových nástrojů ve stavební firmě David Sixta, s.r.o. a také zařazení nových marketingových technologií. V první části se práce věnuje teoretickým pojmům, které jsou spojeny s marketingem, tvorbou marketingové strategie a novými možnostmi marketingu. Druhá část práce je věnována charakteristice zvolené firmy, marketingovým analýzám a sběru dat pro následné navržení marketingové strategie. cze
dc.format 61 s.
dc.format.extent 2007152 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Využití nových technologií pro návrh marketingové strategie zvolené firmy cze
dc.title.alternative Using of new technologies for the design of marketing strategy for chosen company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2016-06-02
dc.description.abstract-translated The topic of this Bachelor thesis is analysis of marketing strategy and marketing tools in the building company David Sixta, s.r.o. and inclusion of new marketing technologies. The first part of the thesis is devoted to theoretical terms that are connected with marketing, creation of marketing strategy and new possibilities of marketing. The second part is devoted to characteristic of chosen company, marketing analysis and collecting of data for the design of marketing strategy. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D34203
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.identifier.stag 28717
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet