Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Dubravčík, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:30:35Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:30:35Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64237 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce na téma "Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň" je analýza a zhodnocení současného stavu spokojenosti zákazníky, v tomto případě diváků na sportovní události konající se každoročně začátkem prosince v norském Lillehammeru.
V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které patří marketingový výzkum, metody marketingového výzkumu, spokojenost a loajalita zákazníka či proces dotazování.
V praktické části je představena základní charakteristika světového poháru v Lillehammeru, společně s jeho historií, organizační strukturou a důležitými milníky během existence události. Hlavním tématem této části je analýza spokojenosti návštěvníků sportovní události na světovém poháru v Lillehammeru v roce 2014. Získaná data jsou dále hodnocena a jsou předloženy návrhy a vlastní doporučení organizátorům na zlepšení úrovně celé sportovní události. |
cze |
dc.format |
82 s. |
|
dc.format.extent |
11725006 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová analýza |
cze |
dc.subject |
dotazníky |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
zvyšování úrovně |
cze |
dc.subject |
strategický přístup |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing analysis |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.subject |
polling |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
satisfaction |
eng |
dc.subject |
increase of the level |
eng |
dc.subject |
strategic approach |
eng |
dc.title |
Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the thesis entitled "Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level" is to analyze and evaluate the current situation of a customer satisfaction, in this case, the satisfaction of the spectators during the sports event taking place every year in early December in Lillehammer, Norway.
The theoretical section lists and explains the basic concepts of marketing, including marketing research, marketing research methods, customer satisfaction and loyalty, and last but not least the inquiry process.
The basic characteristics of the World Cup in Lillehammer are introduced in the practical part. The reader will be familiar with its history, organizational structure and important milestones at the time of its existence. The main purpose of that section is to analyze the satisfaction of the visitors during the World Cup in Lillehammer in 2014. This satisfaction is also evaluated and the author of this thesis presents suggestions and recommendations to the organizers which can lead to increasing the level of the entire sporting event. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D34144 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.identifier.stag |
28685 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|