Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Šilar, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Pletánek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-05-03T05:17:15Z |
|
dc.date.available |
2016-05-03T05:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64105 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvořit aplikaci pro tvorbu 3-D kompozic, materiálů a animací v JavaFX 8. V teoretické části je popsána funkčnost 3-D editorů, herních enginů a knihoven pro podporu 3-D v programovacím jazyce Java. Práce seznamuje s JavaFX 8, popis se zaměřuje zejména na 3-D programování. Popsány se zaměřuje především na předdefinované útvary, materiály a způsoby animace. Praktická část se zabývá vývojem aplikace, která slouží jako editor pro kompozice tvořené ze základních 3-D útvarů dostupných v JavaFX 8. Dalším výstupem práce je knihovna vytvořená z projektu uvedené aplikace, která umožňuje použití uložených kompozic v jiných programech. |
cze |
dc.format |
54 s. |
|
dc.format.extent |
6518169 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/zip |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Java |
cze |
dc.subject |
JavaFX |
cze |
dc.subject |
3-D |
cze |
dc.subject |
editor |
cze |
dc.subject |
kompozice |
cze |
dc.subject |
materiál |
cze |
dc.subject |
animace |
cze |
dc.subject |
knihovna |
cze |
dc.subject |
programování |
cze |
dc.subject |
Java |
eng |
dc.subject |
JavaFX |
eng |
dc.subject |
3-D |
eng |
dc.subject |
editor |
eng |
dc.subject |
composition |
eng |
dc.subject |
materials |
eng |
dc.subject |
animations |
eng |
dc.subject |
library |
eng |
dc.subject |
programming |
eng |
dc.title |
Animace 3D objektů v JavaFX |
cze |
dc.title.alternative |
Animations of 3D objects in JavaFX |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-01-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create application for creating 3-D compositions, materials, and animations in JavaFX 8. In theoretical part is described functionality of 3-D editors, game engines, and libraries for 3-D in Java programing language. Thesis represents the JavaFX 8, description is focused mainly on the 3-D programming. Description focus mainly predefined shapes, materials and animation techniques. Implementation part focuses on developing application which is used as editor for compositions created from basic 3-D shapes available in JavaFX 8. Another output of thesis is library created from project of mentioned application which allows usage of saved compositions in another programs. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D33866 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.identifier.stag |
29564 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|