dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
|
dc.contributor.author |
Seitl, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T16:08:02Z |
|
dc.date.available |
2016-04-25T16:08:02Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-12-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64040 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá významným rozvojovým územím v jiho-východní části města Brna (Kampus Masarykovy univerzity, areál Fakultní nemocnice Brno a zóna se smíšenými funkcemi) především z pohledu městské hromadné dopravy. Stručně popisuje stávající rozsah dopravní obslužnosti, uvažované rozvojové projekty v dotčené oblasti, včetně předpokladů nutných pro jejich naplnění a jejich celkový průmět do organizace veřejné dopravy. Z pohledu dopravní technologie pak porovnává varianty souběhu autobusové a trolejbusové linky v tangenciální vazbě, jako významného prvku systému městské hromadné dopravy v řešeném území. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.format.extent |
5954089 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Brno |
cze |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
tangenciální linka |
cze |
dc.subject |
autobusy |
cze |
dc.subject |
trolejbusy |
cze |
dc.subject |
univerzitní kampus |
cze |
dc.subject |
Brno |
eng |
dc.subject |
urban mass transportation |
eng |
dc.subject |
tangential line |
eng |
dc.subject |
buses |
eng |
dc.subject |
trolleybuses |
eng |
dc.subject |
university campus |
eng |
dc.title |
Racionalizace souběhu autobusové a trolejbusové linky v rozvojové oblasti Univerzitního kampusu v Brně-Bohunicích |
cze |
dc.title.alternative |
Rationalization of parallel bus and trolleybus lines in a developing area of the University campus in Brno-Bohunice |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Havíř, Jan |
|
dc.date.accepted |
2016-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with an important development area located in the south-east of the City of Brno (which includes the Masaryk University Campus, the University Hospital Brno and a mixed-use zone) primarily from the perspective of public transport services. It describes the current range of available transport services in brief and development projects planned in the area of interest, including the requirements necessary for their fulfilment and their overall impact on the organisation of the public transport system. Additionally, in terms of transport technology, the thesis compares the tangential relation of individual parallel bus and trolley line variants, as their function constitutes an important element of public transport in the area of interest. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D33818 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
29412 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |