Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Salava, Daniel
dc.contributor.author Vašíčková, Věra
dc.date.accessioned 2016-04-25T16:05:45Z
dc.date.available 2016-04-25T16:05:45Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2015-08-25
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/63992
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České pošty, s.p. cze
dc.format 67 s.
dc.format.extent 959556 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject spokojenost cze
dc.subject Česká pošta, s.p. cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject poštovní služby cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject satisfaction eng
dc.subject Česká pošta, s.p. eng
dc.subject customers eng
dc.subject postal services eng
dc.subject questionnaire eng
dc.title Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení cze
dc.title.alternative Customer´s satisfaction and improvement proposals with services of Česká pošta, s.p. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Nožířová, Blanka
dc.date.accepted 2016-01-21
dc.description.abstract-translated The main core of the master thesis aimed at customer´s satisfaction with a level of services of Česká pošta, s.p., as well as, improvement proposals. The first part generally characterizes of theoretical aspects measurement of customer satisfaction with services of Česká Pošta, s.p. Next part analyzes the current state of customer´s satisfaction measurement of Česká pošta, s.p. The realised analysation provides proposals to improve the system of measurement of customer´s satisfaction with the services of Česká pošta, s.p. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D33784
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.identifier.stag 24924
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account