dc.contributor.advisor |
Lenderová, Milena |
|
dc.contributor.author |
Vyskočilová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T16:02:59Z |
|
dc.date.available |
2016-04-25T16:02:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/63911 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována vývoji dívčího vzdělávání v Hradci Králové s ohledem na možnosti dívčího vzdělávání v 19. století. Hlavní část je zaměřena na dívčí školy v Hradci Králové, které se od poloviny 19. století do konce první republiky ve městě nacházely. Práce se také zabývá vlivem sociálního prostředí na prospěch dívek na školách, zastoupení obou pohlaví v učitelském sboru na dívčích školách a jejich platovými poměry. |
cze |
dc.format |
173 s. |
|
dc.format.extent |
3426636 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dívčí vzdělávání |
cze |
dc.subject |
Hradec Králové |
cze |
dc.subject |
školství |
cze |
dc.subject |
19. století |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
girls´ education |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
19. century |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.title |
Dívčí vzdělávání v Hradci Králové od poloviny 19. století do konce 1. republiky s ohledem na jeho sociální a kulturní kontext |
cze |
dc.title.alternative |
Development of the Girls´ Education in Hradec Králové (1850-1938) with Regard to its Social and Cultural Context |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Stráníková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-02-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is devoted to the development of girls 'education in Hradec Králové with regard to the opportunities for girls' education in the 19. century. The main part is focused on the girls ' school in Hradec Králové, which is from the middle of the 19. century to the end of the first republic in the city were located. This work also remains to be the influence of the social environment to benefit girls on the schools, the representation of both sexes in the teaching staff of the girls ' schools and their platovými ratios. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Kulturní dějiny: Regionální |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33874 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.identifier.stag |
26894 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |