Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Konárová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-03-29T12:57:25Z |
|
dc.date.available |
2016-03-29T12:57:25Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61972 |
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná práce je rozdělená na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část
se zaobírá pojmem odpovědnost, metodami a formami výchovy k odpovědnosti jako
důležitým hnacím motorem pro morálně silného a úspěšného člověka. Dále tato část navazuje
na metody a formy sebehodnocení, které vedou k posílení samotné odpovědnosti. Praktická
část obsahuje 3 samostatné bloky. V první části je provedený výzkum, který šetří vztah
autoevaluační techniky – dotazníku a výchovy k odpovědnosti žáků. Další část popisuje
rozhovor se žáky 1. ročníku střední školy. Rozhovor uzavíral vyučovací hodinu, kde se žáci
mohli vyjádřit k výuce ale také ke své práci. Poslední část je ukázkou autoevaluace v praxi na
základní škole Chalabalova 2, Brno. |
cze |
dc.format |
88 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
autoevaluace |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
odpovědnost |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
rozhovor |
cze |
dc.subject |
autoevaluation |
eng |
dc.subject |
self-evaluation |
eng |
dc.subject |
responsibility |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.subject |
conversation |
eng |
dc.title |
Využití autoevaluačních technik u žáků jako forma výchovy k odpovědnosti |
cze |
dc.title.alternative |
|
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2015 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study is devided into theoretical and practical part. Theoretical part deals with
responsibility term, methods and forms of education in terms of responsibility as a driving
motor for moral strong and succesfull human. Next this part follow into methods and forms of
autoevaluation, which lead into strengthening of inner responsibility. Practical part include 3
separate parts. First part contains survey, which deals with relation between autoevaluation
method – questionnaire and education in terms of responsibility. Next part describes
conversation with students of 1. Class in hign school. The conversation closed teaching
lesson, student could response to lesson and to their own work. Last part is demonstration of
autoevaluation in practise on elementary school Chalabalova 2, Brno. |
eng |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33243 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|