dc.contributor.advisor |
Faltová, Barbora |
cze |
dc.contributor.author |
Kakáčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:24:26Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60989 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků se středně těžkou mentální retardací. V teoretické části jsou zmíněny alternativní a augmentativní komunikace, druhy mentálního postižení, kompenzační a didaktické pomůcky, metody výuky a Základní škola a Praktická škola Svítání. Výzkumná část byla zaměřena na komunikaci mezi speciálními pedagogy ze Základní školy a Praktické školy Svítání a žáky s mentálním postižením. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
2698604 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
alternative a augmentative communication |
cze |
dc.subject |
mental disabilities |
cze |
dc.subject |
compensation and teaching aids |
cze |
dc.subject |
alternativní a augmentativní komunikace |
cze |
dc.subject |
mentální postižení |
cze |
dc.subject |
kompenzační a didaktické pomůcky |
cze |
dc.title |
Možnosti využití alternativních a augmentativních prostředků komunikace |
cze |
dc.title.alternative |
Possibilities of using alternative and augmentative means of communication |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Moravcová, Markéta |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the usage of alternative and augmentative communication among pupils with moderate mental retardation. In theoretical part are desctibed alternative and augmentative communication, types of mental disability, compensation and teaching aids, teaching methods and there is also mentioned primary and practical school Svítání. The research part is focused on comunication beetween special educators and students with mental disabilities. |
eng |
dc.description.department |
Katedra porodní asistence a zdravotně sociální práce |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotně-sociální pracovník |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D33665 |
|
dc.thesis.degree-program |
Zdravotně sociální péče |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře
Hodnocení oponenta: dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Specifikujte podrobněji výzkumný vzorek a spektrum žáků daného zařízení.
2. Charakterizujte popisnou statistiku, kterou jste v práci užila.
Obhajoba bakalářské práce s prezentací dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
28388 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-07-17 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |