dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.contributor.author |
Luňák, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:59:11Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:59:11Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60887 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá rozvojem autonomie u žáků anglického jazyka pomocí
informačních a komunikačních technologii (ICT). V teoretické části je nejprve definována autonomie žáka v kontextu kurikulární reformy. Poté je vysvětleno sebehodnocení jako jedna z důležitých schopností autonomního žáka. Další kapitola stručně představuje moderní technologie. Následně je charakterizován konkrétní ICT nástroj vybraný pro tuto práci blog. V závěru teoretické části jsou rovněž přiblíženy dovednosti psaní.
Praktická část ověřuje, zda a jak přispívá blog k rozvoji autonomie u žáků anglického jazyka. Za tímto účelem byl vytvořen souhrn devíti aktivit, které byly následně ověřeny v praxi prostřednictvím výzkumu. Aktivity stejně jako výsledky výzkumu jsou analyzovány a následně vyhodnoceny pomocí nástrojů zvolených pro sběr dat. V poslední části práce jsou prezentovány závěry výzkumu. |
cze |
dc.format |
104 s. |
cze |
dc.format.extent |
3531497 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
autonomy |
eng |
dc.subject |
self-assessment |
eng |
dc.subject |
ICT |
eng |
dc.subject |
blog |
eng |
dc.subject |
advantages and disadvantages of a blog |
eng |
dc.subject |
learner |
eng |
dc.subject |
autonomie |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
blog |
cze |
dc.subject |
žák |
cze |
dc.title |
Developing Autonomy in English Language Learners through the Use of Information and Communication Technologies |
cze |
dc.title.alternative |
Developing Autonomy in English Language Learners through the Use of Information and Communication Technologies |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is concerned with developing autonomy in English language learners through the use of Information and Communication Technologies (ICT). In the theoretical part, firstly, learner autonomy in the context of the Czech curricular reform is defined. Then, self-assessment as a very important ability of an autonomous learner is described. Further, modern technologies are briefly introduced and consequently, a blog, the specific ICT tool chosen for the thesis, is characterized. The last chapter of the theoretical part deals with writing skills.
The practical part verifies if and possibly how a blog contributes to the development of autonomy in English language learners. For this purpose a set of nine self-designed blog activities was created and then tested in practice during the research. The activities as well as the results of the research are analysed and evaluated according to the chosen data collection tools. In conclusion the outcomes of the research are presented. |
eng |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32116 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
28463 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |