Studijní obor:Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá prospěšností šíře sortimentu a kvality produktů a
služeb pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Nejdříve je charakterizován B2B
trh a vymezena podstata a vývojové tendence řízení vztahů mezi dodavateli a odběrateli na
B2B trhu. Dále je vymezen sortiment výrobků a služeb a jeho atributy, kvalita jednotlivých
produktů a služeb a její aspekty a jejich úloha při budování a posilování vztahů mezi
dodavateli a odběrateli na tomto trhu. Praktická část diplomové práce analyzuje výsledky
marketingového výzkumu vnímání prospěšnosti charakteristik sortimentu a kvality
produktů a služeb pro posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli. Dále provádí
analýzu vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů sortimentu a kvality produktů a služeb
podle SBU a také podle dílčích charakteristik respondentů pracujících v podnicích
dodavatelů a odběratelů. V závěru práce jsou shrnuty výsledky provedených analýz a
zhodnocení celé diplomové práce.