dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Crháková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:49:33Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:49:33Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60595 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá výkonností prodávajícího/dodavatele z pohledu zákazníků. Teoretická část diplomové práce vymezuje obecně pojem výkonnost a výkonnost z pohledu zákazníka. Dále je teoretická část práce zaměřena na ukazatele zákaznické výkonnosti, které představují měřítka hodnotových výhod pro zákazníka a výstupní měřítka výkonnosti. Tato měřítka určují vnímanou hodnotu pro zákazníka a jsou tak klíčová pro výkonnost prodávajícího. Praktická část diplomové páce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů, kde se zjišťovala jejich obeznámenost, preference, spokojenost, retence, loajalita a vnímaná hodnota nabídky. Závěr práce uvádí návrhy pro případné zvýšení výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů. |
cze |
dc.format |
89 s., 5 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
3361440 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
supplier performance |
cze |
dc.subject |
customer value |
cze |
dc.subject |
benefit value |
cze |
dc.subject |
awareness and reputation of supplier |
cze |
dc.subject |
preferences of enterprise |
cze |
dc.subject |
purchase intention |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
cze |
dc.subject |
customer retention |
cze |
dc.subject |
customer loyalty |
cze |
dc.subject |
dodavatelská výkonnost |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotové výhody |
cze |
dc.subject |
známost dodavatele |
cze |
dc.subject |
preference podniku |
cze |
dc.subject |
nákupní záměry |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
setrvání zákazníka |
cze |
dc.subject |
loajalita zákazníka |
cze |
dc.title |
Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů |
cze |
dc.title.alternative |
Performance of Brick&Mortar Pharmacies from the Point of View of their Clients. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Čurdová, Markéta |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with the performance of the seller/supplier from the customer's perspective. The theoretical part defines the performance from general perspektive and performance from a customer perspective. Further, the theoretical part focused on indicators of customer performance, which represents a measure of value of benefits for the customer and the output performance measures. These criterions determine the perceived value for the customer and they are crucial for the performance of seller. The practical part of diploma thesis is engaged in the marketing research of the perception of the performance of the stone pharmacies from the perspective of thein clients, where they examined their familiarity, preference, satisfaction, retention, loyalty and customer value. Finish of the work presents suggestions for potential increase performance of stone pharmacies from the perspective of their clients. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33598 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Navrhněte jak často a v jakém rozsahu byste kamenným lékárnám doporučila provádět aetření v řadách zákazníků na téma jejich preferencí a požadavků. V jakém případě je vhodnějaí delaí časový interval a naopak krataí časový interval pro provádění opakovaného průzkumu mezi klienty? Jaké překvapivé výsledky výzkum v oblasti volně prodejných léků z hlediska preference ze strany klientů přinesl? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
27783 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-05-07 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |