dc.contributor.advisor |
Kopáčková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Machová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:48:10Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:48:10Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60560 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit se s možnostmi internetového marketingu z pohledu konkurenčního zpravodajství, a to zejména online prodávajících firem. Na základě informací získaných ze skutečného internetového marketingu vybraných firem se práce zaměřuje především na analýzu využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství. |
cze |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.format.extent |
1460208 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Marketing |
eng |
dc.subject |
Internet |
eng |
dc.subject |
Competitive Intelligence |
eng |
dc.subject |
konkurenční zpravodajství |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.title |
Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství |
cze |
dc.title.alternative |
Internet Marketing: Competitive Business Intelligence Perspective |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to shed more light on the current possibilities of internet marketing from the perspective of competitive intelligence. Based on marketing information from selected online-selling companies, the thesis focuses on analyzing the usability of such information in terms of contemporary competitive business intelligence. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32248 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
\par{Studentka sezn{á}mila komisi s obsahem sv{é} bakal{á}řsk{é} pr{á}ce na t{é}ma Marketing na internetu pohledem konkurenčn{í}ho zpravodajstv{í}. Komise položila ot{á}zky: Proč byly analyzov{á}ny pr{á}vě vybran{é} str{á}nky? Proč nebyly vybr{á}ny dal{š}{í} firmy? Jak byla definov{á}na konkurence?\par}
\par{Studentka na ot{á}zky odpověděla. Komise měla v{ý}hrady k d{í}lč{í}m prezentovan{ý}m v{ý}sledkům pr{á}ce.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
26368 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-29 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |