dc.contributor.advisor |
Panuš, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Macek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:48:08Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:48:08Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60557 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce má sloužit studentům k základnímu porozumění tvorby úloh v programovém prostředí Lego Mindstorms EV3 Home Edition. Také se bude snažit nastínit široké možnosti využití robotů, postavených ze stavebnice Lego Mindstorms EV3, nejen pro výukové účely. |
cze |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.format.extent |
2729211 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Lego Mindstorms |
cze |
dc.subject |
EV3 |
cze |
dc.subject |
NXT |
cze |
dc.subject |
robotická stavebnice |
cze |
dc.subject |
LabVIEW |
cze |
dc.subject |
robotic kit |
eng |
dc.title |
Tvorba úloh pro předmět Programování I - robotické úlohy |
cze |
dc.title.alternative |
Creating tasks for the subject Programming I - robotic's commands |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work is supposed to show students the basic knowledge of creating tasks in Lego Mindstorms EV3 Home Edition. Besides, this work should also describe the great amount of opportunities associated with robots which are made of robotic kit called Lego Mindstorms EV3. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32233 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
\par{Student sezn{á}mil komisi s obsahem sv{é} bakal{á}řsk{é} pr{á}ce na t{é}ma Tvorba {ú}loh pro předmět Programov{á}n{í} I - robotick{é} {ú}lohy.~\nl{}
Komise položila ot{á}zky: Kolik bylo vytvořeno {ú}loh? Byly {ú}lohy testov{á}ny v praxi? S jak{ý}m předstihem dok{á}že robot reagovat na změnu směru? Jak je hardwarově ře{š}eno propojen{í} souč{á}st{í} robota?\nl{}
Student na ot{á}zky pohotově odpověděl.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
25924 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |